czwartek, 24 listopada 2011

Przed zimą jesień jest niezwykle kolorowa ;)











21 komentarzy:

  1. Siostro Kochana, gdzie można odbyć taki piękny spacer? Czy to Twoja ziemia urodziła takie kolory??? Piękne zdjęcia jak zawsze.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, rozmarzone z nutką nostalgii po umierającym lecie...
    Ulcia, zapraszam na moje zimowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne barwy! Aż chce się spacerować w poszukiwaniu tak cudnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle rozgrzewająca kolorystyka! Cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia Ula :-)
    U Ciebie na zdjęciach świat jest taki piękny :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jesienną intensywną czerwień :) nazbierałam jarzębiny i gałązek lipy i teraz zasuszone cieszą moje oko :) Fotki cudne, zresztą jak zwykle:)
    Pozdrawiam ciepło
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. woow jakie kolory!! :)) Prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jesień i cudne kolory.Bardzo energetyzujące.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany Ula Ty robisz moje ukochane kwiatki i to jak pięknie :)


    PS Miło było Cię poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...zwabiona, niczym pszczoła, krążę po Twoim ogrodzie:)Piękne kolory ogników i berberysów! Będę musiała uzupełnić kolekcję u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tych zdjęciach, mogła bym się wpatrywać godzinami w te piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne te zdjęcia!!!! te jesienne to już zupełnie prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj,

    mi też się jesień udzieliła http://fotograsia.blogspot.com/2012/10/odklejenie-od-rzeczywistosci.html

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń